OVER ONS

The Playmakers dat zijn wij: een energiek, gepassioneerd en divers team. Vanuit verschillende richtingen samen gekomen vanwege één gemeenschappelijk doel: zorgen dat werknemers volledig tot hun recht komen.

De founder

Jos van Snippenberg:

Ik kom uit de wereld van sales, training en consultancy. Viel uit op de MEAO – da’s een soort middeleeuwse middelbare commerciële en administratieve opleiding – behaalde met toegewijde zelfscholing mijn Bachelor Business Administration en klom zo omhoog op de carrièreladder. Mijn dertig jaar ervaring met performance en motivatie ontwikkeling in bedrijven zoals Kimberly Clark, Novartis, Coca Cola, Akzo Nobel en Heineken leverde een nieuwe integrale aanpak op om vanuit de essentie van het bedrijf samen tot geweldige prestaties te komen.

Mijn ultieme drijfveer is om de juiste condities te scheppen zodat iedere werknemer van betekenis kan zijn in het werk. Het creëren van een nieuwe werkomgeving waar je dagelijks met een rotsvast geloof in eigen kunnen, passie en motivatie om te groeien effectief bijdraagt aan het hogere doel van het bedrijf.

Ons verhaal

Het begon allemaal in 2006 met een droom; het creëren van een wereld waarin iedereen vol enthousiasme van waarde is in werk.

Jos van Snippenberg wordt geïnspireerd door de wetenschappelijke validatie dat passie, overtuiging en groeimotivatie werkeffectiviteit en tevredenheid voorspellen. Jos ontwikkeld het Dantefactor Kompas en een nieuw organisatiemodel, de “Playzone”. Een nieuw fundament voor succesvolle bedrijfsvoering. Jos initieert in 2016 The Playmakers op te richten. Samen met Maaike Huisman wordt er twee jaar lang gewerkt aan de beste invulling en toetsing van het model.

Op 21 November 2018 neemt Jos het roer geheel over en presenteert binnenkort het vernieuwde team. Met een focus op het scheppen van de juiste condities voor jonge bedrijven om zelf een energieke en inspirerende bedrijfscultuur te bouwen waar iedereen gemotiveerd is en impact maakt.

Geïnteresseerd naar onze aanpak? mail ons gerust! Vinden we leuk.